Polityką Jakości oraz Bezpieczeństwa i Higieny Pracy SAG Sp. z o.o. jest dostarczanie wyrobów i świadczenie usług w sposób zapewniający satysfakcję naszym Klientom oraz bezpieczne warunki pracy.
Polityka Jakości oraz Bezpieczeństwa i Higieny Pracy jest realizowana przez:
- dostarczanie wyrobów i usług wysokiej, powtarzalnej i gwarantowanej jakości, spełniających ustalone wymagania i oczekiwania Klienta,
- z zachowaniem terminów realizacji przy spełnieniu wymagań przepisów prawnych oraz innych wymagań dotyczących SAG Sp. z o.o.,
- utrzymanie i doskonalenie procesów zachodzących w SAG Sp. z o.o., uwzględniając potrzeby produkcyjne, rozwój technologii i wymagania norm,
- określenie odpowiedzialności i uprawnień personelu uczestniczącego
- w produkcji oraz świadczeniu usług,
- systematyczne podnoszenie kwalifikacji oraz uwzględnianie roli pracowników
- i ich angażowanie oraz motywowanie do działań na rzecz bezpieczeństwa
- i higieny pracy, kreowanie kultury bezpieczeństwa oraz tworzenie klimatu wzajemnego zaufania i poszanowania,
- utrzymywanie i doskonalenie skuteczności udokumentowanego Systemu Zarządzania Jakością spełniającego wymagania normy EN ISO 9001:2008, oraz Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy spełniającego wymagania normy PN – N – 18001:2004 oraz poddawanie ich okresowym przeglądom przez kierownictwo.
Zarząd SAG Sp. z o.o. zobowiązuje się do:
- dążenia do stałej poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ciągłego doskonalenia działań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- zapobiegania wypadkom przy pracy, chorobom zawodowym oraz zdarzeniom potencjalnie wypadkowym,
- zapewnienia niezbędnych zasobów i środków do prowadzenia i realizacji założeń Polityki Jakości oraz Bezpieczeństwa i Higieny Pracy.
Polityka Jakości oraz Bezpieczeństwa i Higieny Pracy jest znana i zakomunikowana wszystkim pracownikom, a jej zasady wprowadzone w funkcjonowanie każdego stanowiska pracy.
Prezes Zarządu
Katowice, 29.03.2013 r.